Morgonprommis!

Efter jag startat tvättmaskinerna så bar det av på en långpromenad på morgonen, det var grymt härligt men blåste en aning men de gick bra ändå! Lilleman somna efter halva vägen och när jag kom hem så gick jag till tvättstugan och hängde tvätten!

Annars har det varit en relativt lugn dag idag, de kan behövas sånna också! Lilleman har pinnat på och bara gått mestadels av dagen så han går nog snart på heltid!

Då han la sig så har jag dammtorkat hela nerevåningen och imorgon blir de att dammsuga och skura! Skönt att få det ur världen!

Just nu sitter jag och ser på plastikkirugi, snacka om att dom kan!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

Då väntar jag spänt! Bättre sent än aldrig ;)



Allt är bara bra med oss, vardagen rullar på som vanligt. Zlatan har ju fått sin hundlucka nu, så nu behöver han inte följa med mig på jobbet, vilket känns underbart skönt! :) Med er då?



Krimskrams

2009-11-03 @ 09:50:00
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: lena

hej hej, inte illa att bli bjuden på middag hela helgen.. i veckan är det jobb som vanligt, har varit ledig igår å idag men sen jobbar jag ons-fre. vad händer för er då? hur mår lilla eric

2009-11-03 @ 09:56:25
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Annelie

Usch så duktig du är! Jag känner mig så hurven nu att jag helst inte vill utanför dörren!

Städa.....ja, DET skulle behövas! Men Tim är så PÅ dammsugaren hela tiden,trasslar in sladden i gåstolen och sånt!

Kram

2009-11-04 @ 11:43:30
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0