Lurifax!

Varit en dag med full rulle kan man väl säga, vi vaknade klockan 10 idag och snacka om att det var skönt. Drog förbi morsan som snabbast och fick lägga upp hennes gardiner.

Sen in till stan bara som snabbast, hitta några tröjor till Daniel på jack and jones, passera förbi då jag gick in på Lindex barn så såg jag bara tröjan till Daniel och kom hem med två stycken till!

Bara hem och sen drog jag och handla i sämsta tiden, klockan halv fyra, just det! Då alla andra också ska handla, men jag hitta mig en parkeringplats och fick slåss där inne på affären för att komma fram. Men mycket möda och besvär så hitta jag allt jag skulle ha till våran mat som vi skulle bjuda på! Het kyckling! Mums!

Vårat sällskap anlände och jag hade full kuggning med maten och Daniel hjälpte men men vi lyckades tror jag i alla fall! =) Lite tv och surr med lite gotta efter det, ja det kunde helt enkelt inte bli bättre! Så nu sitter jag här och pillar ner några ord.

Sämst på svara på allas kommentarer men jag får ta tag i det imorgon! Nu ska jag slappa!

Jo föressten min sambo lura mig idag att han skulle till spanien och jobba i två veckor och jag tänkte bara onej! Men den lilla lurifaxen bara lura mig, ändå skönt, visst det skulle funka än om han var tvungen men det är skönt att ha han hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0