Knackande på dörren

Natten vart lite bättre i natt, somna kring halv fyra så de går ju framåt i alla fall!

Fick sovmorgon till tolv idag, mycket behövligt måste jag då säga! Daniel och Eric hade varit och hälsat på farfar under tiden.

Jag och mamma gick in till stan en sväng där jag hitta lite kläder åt lilleman, men jag har lagt av det så jag får fundera, hitta i alla fall några saker som jag köpte.

Har inte så mycket mer att skriva ikväll förutom att det knackade på dörren tidigare ikväll och när jag öppnade stod det någon där med jackhuvan på, så man såg inte vem det var. Men med lite skratt så suprise de var ju Emma! Det var grymt roligt att du bara kika förbi sådär ju!

Våran lillkille tjorva lite ikväll men nu verkar då han ha somnar, det behöver han!

Kramar


Kommentarer
Postat av: gulan

undebart att se dig! jag som skulle dra "vill du köpa pepparkakor" men jag blev för glad så jag kunde inte hålla mig för skratt :)

2009-11-20 @ 23:28:24
URL: http://gulaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0