Hus, vaccin, talanger!

Varför föddes man inte med någon talang, inte kan man då sjunga, spela eller måla!
Möjligtvis att man har några dolda talanger men nja jag tror ju inte det! Sitter och ser so you think you can dance, snacka om vilka talanger det finns där ute och sånna som gör helt otroliga saker.

Ringde till min bvc sköterska idag och boka om våran tid som vi egentligen har imorgon, så nu får jag lite mer dagar att fundera på om detta med vaccinet och jag rådfråga med henne också lite. Jag blev som ännu mer fundersam då vissa landsting har börjat dra tillbaka detta med vaccin på småbarn, bland annat västerbotten, snacka om att det satt sig på hjärnan!
Snart är jag helt snurrig, jag vet att beslutet måste komma från mig och att det ska kännas rätt men ja vi får se!

Eric är fortfarande inte riktigt pigg och har haft en gnällperiod nu, jag kan bara hoppas på att det blir bättre! Eller jo det blir bättre, klart de blir!

Har ju inte skrivit här i bloggen att vi kommer att bli husägare inom en snar framtid! Som vi längtar, efter jul påbörjas det med renovering för fullt!


Kommentarer
Postat av: Maria, Arvid och Sixten

Hej Stina!

Följer din blogg flera gånger per dag. Det är så kul att följa dig och Eric i vardagen. Verkar se lika ut över allt:) För lite timmar på dygnet!

Kul att ni ska bli med hus:) Hoppas allt går bra med både barn, sambo och hus. // Kram Maria

2009-11-26 @ 09:03:23
Postat av: Stina och Eric

Hej Maria! :) vad roligt att du skriver och ännu roligare att du följer bloggen så att säga :) Hoppas allt är väl med er också, vi borde ta och umgås någon dag så barnen får leka. Som det ser ut nu så verkar då Eric på bättringsvägen, haft lite feber och sånt men idag är han då piggare :) Kramar

2009-11-26 @ 10:11:38
Postat av: Sara

HUS?!?!? Jag har då helt missat det!!



GRATTIS!!! :)



Så himla kul för er och så skönt det ska bli!! När blev det klart? Var är det?



Och så var du hos mig igår, och inget sa du. Din rackare! :D



DUNDERKRAM

2009-11-27 @ 17:00:34
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0