Golvet fick sig en tårtbit

SötEric är det enda jag kan säga! Fick sin ettårstårtbit idag och det första han gjorde var i princip och kasta ner den på golvet men fick sig en liten smakbit på fingrarna så han fick sig en ny tårtbit och då hamnade både i munnen och på golvet.

Så firande med familjen blev det idag! Jag tror hela familjen var knäckt efter det, jag var så trött vid åttasnåret på kvällen och vi gick och la oss i sängen kring kvart över nio. Eric han sov redan och Daniel han somna men inte jag, så här är jag!
Det är så typiskt, jag är så trött men då jag väl går och lägger mig så blir jag som pigg, inte vad jag vill men jag orka inte ligga och stirra i mörkret heller!

Idol igår i vanlig ordning, och Erik hejjar man på! Vinner inte han så ja då vet jag då inte vad jag ska säga!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Sara

SÅÅ jobbigt att inte kunna sova! Hoppas det inte är ihållande!



Kul med 1-årskalas, förtstod han att han skulle öppna paketen, eller var pappret mest intressant? :D



Kramis

2009-11-15 @ 08:24:48
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0