God mat och gott sällskap

Tack Anna och Daniel för den härliga och roliga kvällen igår med jättegod mat och härligt sällskap!

Vi blev bjudna på trerättersmiddag men en jättegod förrätt med bröd och en röra på bland annat lax, mums säger jag!

Sen fick vi smaka något vi aldrig smakat förut med fläskfilé, bananer, curry, mandariner och bacon, det var hur gott som helst!

Och sist men inte minst cheesecake! Ja en riktig lyckad kväll måste jag då säga, och uppskattat från våran sida :)

Så tack än en gång!

Just nu är Daniel och skruvar i bilen och jag har plockat undan här litegrann men de känns som att det är en hel del kvar men ta lite eftersom i alla fall!

Nej nu ska jag fortsätta

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0