Första advent är här!

Söndag idag, och första advent! Jag tror inte att det är sant! Vars tar tiden vägen?

Har i alla fall hunnit haft hit lite främmande på förmiddagen som firade Eric, dom har varit sjuka så dom har inte hunnit vara här men idag så passa det alldeles utmärkt!

Sen drog jag och Eric in till stan efter lite mat och vila! Träffa lite kändisar så att säga och köpte även en julklapp till Eric från tomten! Kanske en onödig sak att göra men samtidigt roligt för han.

Igår så drog vi förbi Anna och Daniels inflyttningsfest och Erics morfar var barnvakt här under tiden, roligt att träffa nya som gamla ansikten där! Och framförallt roligt att få komma ut och bara vara jag, och även bara vara vi! Det händer inte alltför ofta om vi säger så!

Annars tror jag nog inte jag har känt mig såhär trött på mycket länge, kroppen vill inte riktigt fungera men försöker hålla i gång så man inte känner av det så mycket!






Kommentarer
Postat av: Linda

snygging!!

2009-11-29 @ 21:14:28
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

jo, jag funderar om min gått..?! slemmigt var det, lite gulgenomskinligt.. men sen vet jag inte om det var slemproppen eller inte..?! egentligen skulle jag tagit en bild och gogglat ;) eller frågat bm, haha!!

2009-11-29 @ 21:28:09
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej hoppas dom inte behöver va sjuk så länge!



Ne det blev inge skylt söndag, var hemma och städade istället :) Så nu är man klar med julpyntet :) Man får väl fara nästa år då Theo är större och kanske är mer intresserad :)



Visst skulle du börja jobba snart igen? känns det spännande att Erik ska börja på dagis?:)

2009-11-30 @ 16:08:04
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0