Ettårskalas

Somnade halv sex i morse, det är helt sjukt och man blir galen av att ligga i sängen så jag steg upp ett par vändor. Och sen steg vi upp kring halv tio, så de var skönt.

En sväng på barnens hus blev det och inhandlade en present då vi skulle bort på ettårskalas. Som förövrigt var mycket trevligt och roligt då vi inte har träffat varandra på länge.

Hem och åt och sen la jag Eric och somnade själv på soffan i två timmar och de var lätt värt de, skönt dessutom.

Annars vet jag inte vad som händer i veckan riktigt, förutom i helgen är de lite planer :)

Ska på ettårskontroll på bvc på torsdag i alla fall, så de ska bli spännande, de var ett tag sen vi var dit.

kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på 1 års kontrollen! Hoppas allt går som det ska! Väntar själv på kallelsen av 8 månaders!

Vi hade lite problem med Tim igårkväll,somnade först vid 23-tiden!! Men har sovit till 04,fick välling,somnade om till 06.15,fick komma och sova med mig då Micke farit på jobbet! Vi har sovit till 09.30!! Ojoj....det var läääängesen jag sov så mycket!! SKÖNT =)

Jodå, peppar,peppar vi har klarat oss från förkylningar och sånt! Trots att syrrans barn jämt är sjuka och snoriga och borde smitta Tim!!

kram

2009-11-18 @ 10:12:00
Postat av: Annelie

Hoppsan ! Det bidde en anonym kommentar! Men du fattar kanske ändå att det var jag =)

2009-11-18 @ 10:13:35
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0