Dålig natt för min del!

En dålig natt för mig, kunde inte somna och somna inte förrän halv fem på morgonen, ibland är det bara å härda ut helt enkelt.

Annars har den tråkiga dagen passerat, har inte alls gjort något speciellt, bara hängt med lilleman och tagit de lungt. Vi åt hos mamma och pappa idag då Daniel jobbar eftermiddag.

Hann i alla fall nästan läsa ut boken män som hatar kvinnor igår, läste dom sista sidorna idag. Grymt bra och lätt läsvärd! Har startat igång andra boken nu, läst cirka hundra sidor idag av den!

Imorgon ska vi faktiskt på ettårskalas hos en från mammagruppen, så det blir jätteroligt å träffas, för det var så längesen!

Jag avslutar här

Kramar


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åhh...fy så strängt när det inte går att sova! Dom stackars ggr då Tim faktiskt lyckas sova en längre stund,ligger både jag och Micke på nålar och bra väntar på att han ska meddela sig! För vi vet ju att det kommer förr eller senare! Kl är nu 22.27 och jag har alldeles precis lyckats söva den envisaste av dom alla! Vi började redan kl 19.30! Det är hans "vanliga" tid,men kanske det är tand-skrället som spökar! 4:e har dykt upp idag,och det med besked!

Hoppas att Eric kommer tillbaks till sina rutiner snart,för er skull!

Kram

2009-11-16 @ 22:30:28
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/
Postat av: Susanne

Hej!

Har bytt blogg som du kanske ser =)

Fyndade ni nå på barnens hus? hörde att eric är en hejare på gå nu, va skönt..

2009-11-17 @ 20:18:04
URL: http://susannefjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0