Blåöga

Mitt lilla hjärta har fått ett blåöga och är rätt svullen, han trilla mot något idag och fick sig ett litet jack uti ögat eller jack och jack men något blev det i alla fall men inget stort så nu får han säkert vara svullen ett par dagar!

Håller på att tvätta i tvättstugan i vanlig ordning, inte roligt men!

Snöar en aning idag men inget som verkar kvarstå, kan inte säga att det stör mig direkt! Jag är ingen människa som gillar snö, snarare tycker det är besvärligt! Det enda positiva är att det blir ljusare, och som min sambo så är det bra när han pendlar varje dag fram och tillbaka till Luleå.

Hade tänkt ta mig förbi någon affär med lampor idag, behöver några nya fönsterlampor här i vardagsrummet!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Annelie

Huvva då! Stackars liten! Men det är väl nackdelarna med att dom börjar gå, I guess!!

Jag förstår att det gör ont i mammahjärtat!!

Kramar A

2009-11-05 @ 13:10:49
URL: http://oursilverfamily.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0