Bakgalningen

Tack för alla gratulationer!

Som ni förstår har man varit en total galning och bakat på kvällarna för att få det att gå ihop då gubben har jobbat så man har nå fika då man fyller år. Gjorde klart de sista ikväll, så nu kan man äntligen ta de lungt.

Varför storbak? Ja förmodligen för att vi är familjen november, både jag, Eric och Daniel fyller år i november så just därför har galningen varit framme och bakat!

Har en sambo som ligger och sover i soffan nu såhär på en lördagkväll, han skulle ta en powernap!

Igår så skruva Daniel i bilen så att jag ska fara och besikta den till veckan! Och jag for och hälsa på en vän, mycket roligt och mycket trevligt för det är inte så ofta vi träffas men alltid lika roligt då vi gör det!

Sen kom svärmor och svärfar förbi och fira mig, fick ett presentkort av dom och jag fick en globalkniv av min sambo! Stort tack!

Idag blev de luleå, fynda lite smågrejs och sen när vi kom hem drog jag till stan och fynda en liten farsdagpresent tills imorgon! Sen dammsuga, och göra klart baket!

Nej nu ska jag gå väcka min karl!


Kommentarer
Postat av: Therese

Eller hur, att han är! =)

2009-11-08 @ 13:01:33
URL: http://www.theresesamuelsson.blogspot.com/
Postat av: lena

hej hej. guud vad tiden går fort, din lille pojk blir ju 1 om 2 dagar.. hoppas ni har det bra..kraam

2009-11-09 @ 10:35:34
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Sara

Yes, hundluckan is the shit! :D



Hoppas bakningen gick bättre för dig. Det verkar ju som det i alla fall :)



det går rba på jobbet. har fått veta att jag ska jobba över jul, så det är ju positivt! :)



Själv då? Jobbar du mycket? Regelbundet?



kramis

2009-11-11 @ 01:29:25
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0