Sjukling

Igår så ringde jag till bvc för att få lite råd, för lilleman har haft hosta och varit så förkyld så länge att jag tycker att det borde ha släppt men ingen feber.

Men då på kvällen så åkte han dit på feber och bestämde mig att höra av mig till bvc på morgonen så att dom skulle få höra och se på honom.
Vi åkte dit och träffade en mycket fin läkare som undersökte han, han fick inhalera två gånger och fick en annan medicin, sen fick vi utskrivet ett recept. Så nu hoppas vi på att lilleman ska bli piggare och slippa denna hosta.

Man vill inte att dom små ska vara sjuka, men han är i övrigt pigg och glad och alltid ett stort leende som förgyller våra dagar. Snacka om att det är det bästa som har hänt en i livet.

Annars har dagen varit lungt, var in till stan och shoppa mig en klänning och även in på dollar och fann lite bra ha saker.

Fick även främmande ikväll, mycket trevligt!

Nej nu väntar sängen!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi säger han hela tiden så det kanske är en liten kille som växer där inne :) Vem vet :)

Kramar

2009-05-06 @ 10:19:24
URL: http://jessicawinter.blogg.se/
Postat av: Therese

Hallå! :) Jag har fått smomarjobb på pet-food i kontoret. Har sökt en receptionstjänst där som är i höst, så jag håller tummarna att jag får den, men ingening är säkert.. :) Vad pysslar du på med då? och förresten, när ska vi åka vrålåket?! haha :)

2009-05-06 @ 10:53:52
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0