Regnväder och sjuk

Vilket regnväder det har varit, men ibland kan det vara mysigt då det regnar.

Våran lillkille är på bättringvägen men inte riktigt okej är han och det enda man vill är att han ska bli frisk, snacka om att man blir mer nojjig då dom inte är riktigt friska men vi håller tummarna för att det ska gå över fort.

Annars for jag och mamma på barnens hus idag och inhandlade lite smått och gott, lite sånna här bra ha saker fann jag och han fick även en leksak av sin mormor. Var även in en snabbis till stan och inhandlade ett par byxor som jag hade lagt av, passar bra att ha till sommarn.

Eric ligger här nere i vaggan och sover så gott, det är som skönt att ha han i närheten då man själv är nere. Ikväll blir de att se Greys anatomy, har aldrig förr sett det men nu är jag helt fast!

Nej nu ska jag kila

Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0