Prommis och besök

Idag så steg Daniel upp med Eric på morgonen så jag fick mig en sovmorgon, det var välbehövligt kan man väl säga.

Annars har det inte blivit så många knop idag, jag och eric var ut med mamma och hundarna på en långpromenad, det är typ det som har hänt idag. Har även hunnit laga mat så mamma och pappa åt här.

Ikväll får jag lite besök av några vänner, så det blir trevligt att få göra något annat, dom har med sig sin bebis som är en månad gammal, tyckte det var nyss dom fick men tiden går så otroligt fort att man inte alls hinner med.

Imorgon blir det mammaträff och lite annat smått och gott, pappa skulle även hjälpa mig att lägga plattorna på baksidan så att det går lite fortare. Måste även ta tag i framsidan så det blir lite trevligt där, just nu är det inte det, enligt mig i alla fall.

Hade även tänkt mig förbi jobbet här någon dag framöver, måste verkligen ta mig i kragen och göra det.

Nej nu ska jag kila

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0