Ett halvår

Längesen jag skrev här men det har varit fullt upp med våran lilla kille som inte har varit frisk men är nu på bättringsvägen, så all vår uppmärksamhet har gått åt till Eric såklart.

I helgen blev de en sväng in till stan där jag storshoppa till Eric, alltid bra då man har lite rabattkuponger, fann mig själv två linnen. Skulle verkligen behöva mig några nya kläder men det får bli någon annan gång.

Idag blir våran Eric ett halvår, så grattis lillvännen! Tänk att tiden har gått så fort och varje dag så händer alltid något nytt.

Nej nu ska jag kila

Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis på halvårsdagen. Moster älskar dig av hela mitt hjärta!!!!!!!!!!!

2009-05-11 @ 20:48:15
Postat av: Anonym

Så snygg han är lilla Eric :) Grattis i efterskott, hoppas allt är bra med er. Kram Emelie

2009-05-15 @ 14:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0