Blåmärke och blånagel

Igår var det full rulle här hemma, var som en liten trädgårdsmästare och rensade i blomlådan eftersom jag inte vet vad som finns där för att vi flyttade hit i november. Men nu har jag bestämt mig för att skippa denna blomlåda och sätta dit plattor igen så jag ringde till bovärden och man får göra arbetet själv men dom bistår med plattorna så de var bra.

Annars hann jag ju få mig en blånagel igår, det gör nu ont och det var så längesen jag hade det så man minns ju inte hur ont det verkligen gör, har även hunnit få mig ett blåmärke också men vet ej hur. Ja lite ska man väl ändå tåla.

Så moster var barnvakt igår och drog ut på en långpromenad med han så det passade ju alldeles utmärkt. då fick man stöka på för sig själv.

Nej lite skador för att man var trädgårdsmästare igår!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Moster

Kanske man kan få leja dig som trädgårdsmästare i framtiden??

2009-05-05 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0