Stan igår, promenad idag!

Härliga dag, vi har hunnit ut på en promenad på morgonen jag och lilla junior, det var riktigt skönt.

Igår så mötte jag upp syster och några till på stan och tog en lunch där, blev en tacotallrik, inte tråkig! Men fann då inget att shoppa och jag glömde att gå in på gardin galleriet och kika för jag har presentkort där men det får bli någon annan dag, till veckan säkert.

Sen då Daniel kom hem så begav vi oss till några kompisar för att fira födelsedag! Blev ett tag där och sen hem till sängen i princip för Danne skulle ju upp och jobba och jag var då så trött. Blivit tidiga kvällar nuförtiden och inte för att jag klagar för det är rätt skönt men ibland är de också skönt att vara uppe.

Tror inte de blir så många knop idag, umgås med lilleman, hade även tänkt sy hans gardiner som han ska  ha i sitt rum, så vi får se om de blir av. Har lite sånna här bra saker som borde göras men man får ta de eftersom.

Nej nu ska jag gå och leka med junioren!

Ha de bra alla

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, riktigt bra väder har det varit. Har faktiskt varit ute nästan alla dagar förra veckan då jag var "ledig" grymt skönt. :)

2009-03-24 @ 19:39:06
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0