Pratkvarn, beställning och promenix

Idag har man hunnit städa hela övervåningen, lilleman låg i storsängen och tittade på. Och när han somnade där en stund så fortsatte jag med dom andra rummen och toaletten. Så nu är de äntligen rent och fint!

Jag lämnade däremot nedrevåningen som egentligen är det viktigaste men jag bestämde mig för att ta en promenad i det fina vädret i stället. Jag drog med mig mamma och hundarna och så gick vi ut på en riktigt långpromenad.

Har även hunnit ringa och beställa bröd till smörgåstårtan som svärfar ska göra till dopet. Det är bra då de finns dom som ställer upp. Måste även planera lite hur tårtorna ska se ut till dopet men jag har lite planer på hur de ska se ut. Bara man lyckas nu göra dom också, men de ska nog gå bra.

Annars just nu ligger lilleman och pratar för fulla muggar så jag ska gå och ägna tid där.

Ha de bra alla
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0