Planer nästan hela veckan

Tänkte jag skulle skriva en inlägg, igår blev de inte så många knop, var förbi farmor en sväng och sen var de tvättstugan som gällde. Så jag skulle slippa tvätta idag och snacka om skönt att slippa göra det.

Annars är de rätt fullt upp i veckan måste jag då säga, imorgon ska vi på informationsmöte om babysim klockan 10.00 så då är de bara å stiga upp och göra sig klar i tid.

Onsdag så ska jag på mammaträff som bvc ordnar, vi ska träffas på familjens hus så de känns roligt. Och efter de blir att träffa prällen innan dopet på lördag och sen ska jag på avtackning, en som går i pension.

Det blir mycket att ordna innan dopet, så de känns som att en hel del tid kommer att gå dit, ska även och hämta nyckeln på freda, där vi ska vara efter dopet.

Nej nu ska jag gå och se unga mödrar så ni får ha de så bra

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0