Omtapetsering pågår

Här håller de på och tapetserar om i köket, vi bestämde oss när vi fick i brevlådan före jul av pitebo att lägga en liten summa så att vi skulle få nya tapeter där för dom var så lejda!

Så nu är de på gång, snacka om skönt och ljust blir de också, jag älskar då det är ljust i lägenheten och man kan som bryta av med olika färger också. Det blir inte tråkigt, han var här idag och spackla och måla taket och imorgon dyker han upp vid sju på morgonen och gör färdigt, skönt då man slipper göra det själv.

Idag har de varit full kuggning i princip sen man vakna, först for jag och handla ersättning åt lilleman, sen bar det av ut och grilla, snacka om vilket härligt väder det har varit idag.

Vi hade gjort pinnbrödsdeg igår kväll eller rättare sagt Daniel drog ihop och gjorde den för vi var ju helt enkelt tvunga då han aldrig hade smakat det! Snacka om gott och det tyckte han också!

Vi var ett litet gäng och även bror var med och grilla idag!

Nej nu är de snart unga mödrar så jag ska göra lite saker före det.

Ett kort från dopdagen på lillsnyggingen i skjorta och slips




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken liten snygging!! Men jag vill se mer kort från dopet:-)

2009-03-27 @ 07:50:28
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo han sa det :) Jag har mått ganska bra. Har dock mått illa ganska ofta men det börjar som tur avta nu. Har bokat tid för ul så nu är det bara att vänta på det.. :)

Hur går det för er och lilla Erik då?

2009-03-28 @ 08:49:48
URL: http://jessicawinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0