Ny upptäckt

Nu har vi ställt fram klockan en timme, snacka om att man är helt borta på de där, jag hade inte en susning igår men så fick man då i alla fall veta det.

Idag har de inte blivit så många knop, hade lite främmande på förmiddagen så de blev lite snack och så. Sen drog jag till mamma och pappa så dom skulle få sköta lilleman medan jag for in till stan på apoteket. Snabba ryck, och specielt då Danne inte heller är hemma.

Annars våran nya upptäckt är att lilleman kan faktiskt sitta någon sekund själv utan stöd! Helt sjukt!
Nästan lite konstigt att han kan sitta men att vända sig är inget som han gör än men det kommer väl då han själv vill det.

Pröva lite banangröt idag, nja våran lilleman är inte helt med på noterna men de kommer väl eftersom. Man får knoga på med det i alla fall.

Lägger in en bild


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det var riktigt riktigt gott kan jag säga =)

Det är bara fint här. själv då? Vi är båda lediga onsdag & torsdag så då kan ni ju komma =) Slå en signal före bara så att vi är hemma. Skulle vara väldigt trevligt om ni kom förbi =) Kramar

2009-03-29 @ 22:06:34
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Emma

Han var riktigt lik sin far, av det man såg på den där bilden :-) Men man kan inte gå miste om vem mamman är heller :D Hoppas allt är bra med dig. Kram

2009-03-30 @ 00:20:35
URL: http://ewmwa.blogg.se/
Postat av: marie

passare lika me personlig assistent

2009-03-30 @ 14:17:29
Postat av: Jessica

Ja kan tänka mig att han växer som bara den:) Åhh vill också ha en liten bäbis som jag kan pyssla om nu och inte bara en mage:)

Då är det ju lindrigt att jag mår illa och spyr nån gång då och då.. Oj stackare! Hur klarade du dig igenom graviditeten? Jag tycker det är nog jobbigt att må illa ibland och kräkas ett fåtal gånger

2009-03-30 @ 19:47:46
URL: http://jessicawinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0