Nästan något att göra varje dag

Nu har man legat på latsidan med att blogga men jag hade att idag skulle jag plinka ihop lite ord.

Det har väl inte hänt så mycket dessa dagar, sprungit på stan, storstädat lägenheten eller i alla fall nedrevåningen och tvättstugan givetvis i vanlig ordning och någon promenad här och där.

I måndags var vi även på babysim och det går så bra för Eric och det är något han verkligen tycker om, helt lugn och glad är han då. Snacka om vilket charmtroll han ser ut att vara i vattnet, och pratglad är han också för den delen, det är så roligt att få fara och göra något annat som just babysim.

Annars idag blir de mammaträff som bvc håller i, så det blir roligt att få träffa dom. Idag tror jag det skulle vara snack om föräldrarskap, ska bli intressant.

Igår var inte lilleman på bästa humör och ville som inte alls sova under dagen som resulterade i en trött och grinig liten kille men det slutade med att han somnade kring åtta och sov till sex på morgonen och somna sedan om till klockan nio så man kan inte klaga, han har även sovit nu på förmiddagn i cirka 45 minuter. Så nu är han pigg och glad och är en helt annan kille.

Måste och köpa han några fler nappar, av någon konstig anledning så försvinner dom någon gång då och då och så ett par dagar senare så kan man hitta igen dom men just nu finner jag inga och vet inte vars alla har tagit vägen men han har någon i alla fall.

Lägger in en bild på lillhjärtat vårat!


Kommentarer
Postat av: Sara

Se där, så stor han blivit! Lillkillen där :)



Har ju provat ditt recept på inbakat fläskfilé. Det var RIKTIGT gott, och vi ska göra det ikväll igen ;)



Vad gör du annars?



Kramis

2009-03-25 @ 14:23:23
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Moster

Snygga pojke!!

2009-03-25 @ 17:29:03
Postat av: Jessica

Jo det är bara fint, bara lite trött..har haft fullt upp hela veckan.

Själv då? Vi kanske kan ses nån dag nästa vecka, jag tror att jag är ledig ons & tor? Kramar

2009-03-25 @ 19:30:09
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: marie

pluggar till passare och jobbar

2009-03-25 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0