Mammaträff

Varit på mammaträff idag som bvc ordnar, mkt information om mat så de var ju bra eftersom vi ska börja med smakportioner nu, tänkte börja i fredags men de var så mycket att göra inför dopet och så, men imorgon blir det nog att börja ge lite gröt! Spännande att se hur han reagerar.

Lilleman ligger i vaggan nu här nere och har somnat för kvällen, så det är inte dumt alls att få lite tid för sig själv för det behöver man.

I måndags började babysim, å vad roligt det var och Eric bara log då vi var och badade. Få se då nästa måndag för då ska Daniel följa med och bada med oss, hade jag tänkt! Annars passar de som aldrig in och de kan ju vara roligt för han att se hur de funkar och hur de går för lilleman.

Imorgon hade vi tänkt oss ut och grilla lite, få se om de blir att grilla så vi äter middag ute, skulle ändå vara skönt än att komma hem sen och behöva göra mat.

Sitter och ser arga snickaren samtidigt som jag sitter här. Jag brukar skojja med Daniel och säga att han ska jag gifta mig med. Det har att göra med att jag tycker han har ett bra tänkt och det han säger är ju faktiskt sant, men jag kan inte förstå varför alla börjar överallt istället för att ta ett rum i taget istället.

Nej nu ska jag gå och kika på arga snickarn!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är beräknad i mitten på september så det är ett tag kvar:) Men tiden har gått så fort sen vi fick veta att jag var gravid så jag hoppas att den går lika fort nu :) Kramar

2009-03-19 @ 11:29:28
URL: http://jessicawinter.blogg.se/
Postat av: marie

jo tack allt e bra jobbar/pluggar å står i

2009-03-19 @ 14:08:25
Postat av: Jessica

Skönt att det gick bra =) Jo vi måste ju ta & göra det. Tror däremot att jag jobbar 8.30-15.00 hela nästa vecka..är på Onyxen då. Kramar

2009-03-19 @ 15:09:25
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo otur kan man lugnt säga att man har :) I veckan gör jag inte så mycket. Är ledig/arbetslös. Jobbar i helgen, själv då? :)

2009-03-19 @ 16:17:05
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0