Litet bakslag

Ett litet bakslag i natt, lilleman vaknade klockan tre och ville ha mat, det har inte hänt nu på flera veckor, annars brukar han vakna kring sex och vilja ha mat men man får som ta dag för dag och natt för natt.

Annars har de inte hänt så mkt, omtapetseringen blev klar igår så jag storstädade köket och ställde i ordning, blev mycket nöjd måste jag då säga. Så ljust och fint!

Jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt göra idag, känner som inte för att göra något så de kanske blir en slappardag idag trots allt. Sitter just nu och lyssnar på musik och plinkar ner lite ord hära i alla fall.

Det är så härliga dagar nu och snacka om skönt nu när vår och sommar börjar anlända, jag längtar bara efter att det ska bli ljust, det finns inget bättre men vi måste köpa oss rullgardiner i sovrummet, man kan ju inte sova då det är så ljust men just nu är lösningen två filtar som hänger över, det funkar då nu i alla fall.

Mys med lill junior nu!


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilket charmtroll!!

2009-03-29 @ 14:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0