Ingen galning i alla fall

När jag gick till köket idag och tittade ut genom fönstret så såg jag att våran dörr till förrådet var öppet så jag sprang ut genom dörren och där stod en kille och tittade in i vårat fulla förråd. Då berätta han att de skulle byta ut nå saker till kabeltv för tydligen ska de bli mer kanaler.

Ja inte häftigt om de skulle ha varit någon annan galning men de var ju då ingen fara men vi fick tills imorgon och röja för de gick inte att ta sig fram om vi säger så, ganska fullt då vill säga.

Annars idag är de tvättardag i vanlig ordning känns de som, men det är behövligt och mycke tvätt för den delen också.

Lilleman ligger och vilar nu i vaggan så det är en liten lugn stund för mig. Annars är de som full rulle hela dagarna men det är roligt.

Vi var på babysim igår och Eric bara älskar det, han är jämnt så glad och nöjd i badet men inte efteråt då man själv ska duscha och klä sig men lite utmaning ska det väl vara. Det är helt klart roligt att få göra något sånt här och vi kanske ska dyka nästa gång så vi får se om de blir, ska bli spännande i sånna fall.

Lägger in en bild på snyggingen idag också


Kommentarer
Postat av: lena

hallå, vi trivs bara fint i lägenheten och allt e bara prima med oss, man ser då aldrig till er.. ni måste ju komma på en kaffe nån dag.//lena

2009-03-31 @ 17:43:38
URL: http://lenajunttila.blogg.se/
Postat av: Linda

jag tog ju som inga bilder, det var louise som stod för det, så fråga henne :) kanske att jag tog nån under dopakten, men det var inte många. påminn mig på msn så sk ajag kika fter då =)

2009-03-31 @ 22:06:47
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0