Huvudgöör

Halvt död i huvudet var jag nog igår, full upp hela dagen knappt man hann andas.
Mycket information i huvudet och sen träffa alla arbetskompisar, så de blev mycket surr om vi säger så.
Det var dock mycket trevligt och god mat måste jag säga, grillbuffé, snacka om gott!
Så man vad lite huvudgööör igår, men för en dag och kväll så går de väl an, helt klart!

Annars idag blir de en stan med tjejerna och småttisarna och sen hem till tvättstugan och tvätta innan vi beger oss till bror som fyller år imorgon men vi ska fira han idag istället.

Just nu sitter lilleman i hokuspokus stolen en stund med lite kuddar så att han sitter stadigare och han är så nöjd då han får sitta och se, en nyfiken liten kille har man fått. Men han äter för fullt på fingrarna, lillgullet!

Nej nu kanske hajna ska få sig lite mat hade jag då tänkt mig i alla fall.

Men ha de så bra alla idag

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0