Härligt

Vilket härligt väder, fem plusgrader redan från morgon typ! Ja idag blir det nog en prommis, kanske till och med in till stan för att jag skulle behöva dit och göra några ärenden men vi får se hur det blir med det.

Annars igår så var vi ute i princip hela dagen, vi var ett gäng och grillade! Snacka om att det är mysigt måste jag då säga och även skönt att kunna vara ute och bara vara, då lämnar man som alla måsten som man annars har hemma.

Daniel jobbar hela helgen, tyvärr! Så jag och lilleman är själva men vi hittar nog på något i vanlig ordning. Vi har inget planerat på schemat men de ordnar sig!

Det blir nu bara roligare för varje dag, nu när lilleman leker med saker är så roligt att se och allt ska igenom munnen har vi sett. Och växer gör han också för den delen, ja tiden går nästan för fort ibland. Det viktigaste är att han mår bra och har det bra, han är så ofta glad förutom då vi ska på med vinterkläderna!

Han har hittat sig några nya ljusa skrik och det låter så roligt och nu varje morgon då han vaknar så ligger han och pratar för fulla muggar, det är inte en lugn stund om vi säger så, men det låter så otroligt härligt.

Nej nu ska jag gå och leka med lillgrabben min.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0