Dopet

Igår var de dop, så nu är våran lilla älskling äntligen döpt. Allt gick hur bra som helst och våran lillkille var så snäll. Vi som nästan trodde de värsta, men icket det.

Mycket fint och vi hade även en solist, tack så mycket Emma! Det var guld värt och det var så fint!
Så nöjd över gårddagen och det var mycket fint. Även tack för alla fina presenter som Eric fick. Ja riktigt lyckat måste jag då säga.

Men nu är de över och det är också skönt för den delen, mycket förberedelser men det går även fort över. Det har varit roligt i alla fall!

Lite bilder sätter jag in någon annan dag för att vi har inte fått in dom på datorn än.

Annars idag har vi varit ute och grillat en gäng och det var också mycket härligt och mysigt men våran lillkille tyckte inte alls det, och ville inte vara med på våra noter. Men det är samtidigt bra att han får vara ute också.

Nej nu ska jag göra lite annat hära, fullt upp hela dagarna känns de som. Imorgon börjar babysimmet så jag hade tänkt gå och packa väskan så den är klar.

Ha de bra alla

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vad roligt att nu är nöjda! Synd att det blev så stressigt men men! Bara ni är nöjda så=)



Hoppas dagen blev bra i övrigt! Kram

2009-03-16 @ 21:55:53
URL: http://emmabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0