Piggat på sig!

För två kvällar sen så var lilleman allmänt grinig och var inte sig lik, det slutade i alla fall med att vi upptäckte att han hade feber lillstackarn! Så det har varit innedagar som har gällt hära.

Då han har sovit så har jag passat på och städa, så nu är lägenheten nystädad och fräsch! Annars igår blev de tvättstugan för fulla muggar och även lite handling stod på schemat.

Natten har inte varit allra bäst och Eric har sovit rätt oroligt men han somnade en och en halvtimme nu på morgonen så då var de bara och passa på att vila då han vilade, så de var rätt skönt.

Annars idag händer inte så mycket, jag måste till apoteket och köpa lite bra ha saker igen! Och även umgås med Eric såklart, vad annars!
Daniel är och byter matta på skotern just nu, är inte alls avundsjuk men hoppas de går bra i alla fall.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, här är allt bra, förutom min rygg.. Ramlade igår och slog i ryggen. Men he går väl över som allt annat :) Händer i heögen då?

2009-03-06 @ 12:34:50
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaha det var ju inge kul men det lät ju bra att ni börjar piggna till igen =) Jag har klarat mig än..peppar peppar! Jo det blir skoter ihelgen, ska bli skönt & kul =) Kramar

2009-03-06 @ 15:10:36
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0