Vårfest

Känns som att dagarna bara försvinner, ibland vet jag inte alls på vad men det kan vara skönt det med!

Igår var jag på vårfest med arbetskamraterna, roligt att få träffa alla igen och grillbuffé och bowling stod på schemat. Mycket skratt och mycket god mat var det! Annars ser jag dom igen på ungefär två veckor för jag hade tänkt ta mig förbi och gratta en gammal fabror som fyller år, det känns så självklart, han är unik!
Veckan därefter så kliver jag in och jobbar två dagar, ska ändå bli roligt att få träffa alla och få gå in i jobbrollen så att säga, det var ju ett tag sen och då ska lilleman få vara med sin pappa.

Ingen värme har det då varit idag, men tvättstugan stod på schemat så man har tvättat sen gick jag och Eric och vila en stund, välbehövligt om jag säger så. Ryggen är inte allra bäst just nu, men det ska också gå om, bara vara lite tjurig!
Ikväll har jag suttit och tagit ut 100 kort på Eric som mamma och pappa ska framkalla, man vill ju som plocka fram godbitarna, så nu blir dom nog nöjda.

Imorgon är Daniel ledig, så vi ska förbi hans farfar som har fyllt år och gratta han, sen får vi se vad som står på tur. Jag har inga speciella planer imorgon men det brukar alltid bli något i alla fall. Snart kommer Daniel hem från jobbet, jobbat eftermiddag hela veckan, så de ska bli skönt att han nu är ledig ett par dagar.

Nej nu ska jag kila

Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0