Soffa, skötväska och stan

Trodde att det skulle vara nya avsnitt av criminal minds ikväll, men icket det utan det var gamla som man redan har sett, men det är väl så då man inte läser sig till vilket avsnitt det är.

Annars har vi varit och kikat idag på em för att se om vi kunde finna något nytt vardagsrumsbord för vi har beställt en ny soffa, riktigt roligt och vi är riktigt nöjda men vi får den inte förrän om ett par veckor men det är de värt!

Även varit och köpt en ny skötväska för våran gick sönder, men spelar ingen roll jag fann den på loppis förra året så man ska inte klaga, men är i alla fall nöjd nu över nyväskan! Och jag behöver som en väska att ha alla saker i, Daniel tycker nästan jag har för mycket saker i den men alltid bra att ha lite för mycket.

For sen in till stan och stötte på en från mammagruppen så det blev några timmars surr med lite fika på stan, inte dumt inte. Sen bar det av hemåt och grilla mat, som sambon givetvis gjorde! Gott var det i alla fall, tror aldrig vi har grillat så mycket i år någonsin!

Annars lilleman har lagt sig för längesen och sover så gott i sängen sin! Själv hade jag tänkt få någonting gjort här nere men det har som inte blivit, latheten segrade!

Ska i alla fall ut och jobba i veckan för första gången, känns roligt! Det är så längesen man jobba, så man är väl inte ur gängorna men det sitter nog ganska bra ändå, får se om det är mycket som är nytt.

Imorgon bär det av till lule, hade tänkt kika på en pool till lilleman med tak var tanken. Och kanske man fyndar lite andra bra ha saker också för den delen.

Nej nu har jag plinkat ner lite hära också! Hade tänkt sätta in en bild men jag gör det en annan dag!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0