Ramsor och buff

Eric har haft svårt för att somna på kvällarna och det har varit som ett evigt springande upp och ned i trappen och tagit länge innan han har kommit till ro, så efter många funderingar fram och tillbaka så har jag påbörjat lite sova hela natten som jag fick tipset av Louise.

Ramsar i alla fall och buffar på och faktiskt nu två kvällar så har det funkat och lilleman har somnat ganska fort men återstår och se hur det blir. Jag kör inte på stenhårt som man kanske ska men jag prövar mig fram lite just nu och det jag kör med har då i alla fall funkat hittills.

Daniel och Eric for till stugan och hälsa på svärmor och svärfar och jag passade på och stanna hemma och få lite tid för mig själv, så jag drog till stan och kikade lite. Fynda tre par skor, ett linne, och lite kläder åt lilleman givetvis, det går aldrig att undgå!



Lägger in en bild på snyggingen!

Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

väldigt lik sig i bilderna i headern :)

2009-07-01 @ 00:28:22
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0