Namnbricka och go mat!

Tydligen har åskan gått natten som var, men ingenting har man då hört men Daniel hade i alla fall varit uppe och dragit ut lite kablar här och var.

Varit en sväng på kyrkmarknaden idag, men det varade inte så länge för att det var så varmt för Eric, vi fynda i alla fall lite tröjor åt han men inte så mycket mer än så!

Blev grillad lax med potatis och romsås på tunnbröd idag, mycket gott! Och jordgubbar till efterrätt så man kan då inte klaga!

Annars blev man då sängliggandes då man kom hem, stoppa i sig ett par värktabletter och bädda ner sig, ryggen hade gjort sitt idag och jag ser ingen förbättring fastän jag försöker vara ute och röra på mig och inte bara ligga. Men nog går det om!

Fynda även ett halsband igår till mig själv med en namnbricka där det ska stå Eric, en kusin till Daniel har ett eget företag där hon gör smycken och fina är dom! Har velat ha ett halsband med Erics namn länge så nu passa jag på! Ska bli spännande och se då det är klart.

Nej nu blir det att kika på tv innan sängdags!

Kommentarer
Postat av: Jessica

I september så det börjar närma sig nu :)

Joo jag måste köpa stödstrumpor men det är ju bara det att man måste ju ta sig tid och ork att göra det också.

Hur har ni det då? Allt bra?

Kram

2009-06-29 @ 09:59:10
URL: http://jessicawinter.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hej!

Mitt mail kom inte fram till dig, så det måste ju ha blivit nåt galet.

Maila mig på [email protected]

så skickar jag lösenordet :)

2009-06-29 @ 19:49:41
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja GUD! Försvinner alla bilder, blir man ju döledsen!



Ja, idag städade vi det sista så nu är Ballad färdigt att lämnas över till de nya ägarna. Imorgon får vi ÄNTLIGEN nyklarna till nyhuset! Känns helt overkligt att det är dags nu :D



I helgen har jag jobbat, varit på PSG-matcher (min kusin spelade) och städat på Ballad inför överlämningen. Ni då?



Kramis

2009-06-29 @ 22:48:03
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0