Midsommarhelgen

Sitter här på kvällskvisten eller snarare kanske ska säga natt och kan inte sova så då satt jag mig här ett tag.

Midsommar igår, vi var hos en kusin till Daniel och hennes kille, mycket trevligt med god mat och god efterätt för den delen! Hade hört talas om efterrätten på jobbet men aldrig gjort den men så hade hon gjort den och det var gott!

Blev en sväng ut till svärmor och svärfars stuga idag, härligt väder men ändå inte riktigt så varmt, nu tycker man sommaren ska komma! Kanske har kommit men det känns då inte så.
Var även förbi loppisen på nolia på morgonen men inge ösigt värre! Hoppas det blir bättre i alla fall men inte är det som när det är på badhusparken.

Utvecklingen bara fortsätter för lilleman, fyra tänder har han fått, hunnit bli sju månader och jollrar och pratar hemskt mycket, många gånger tycker man att han säger mamamama, papapapa. Sötunge! Roligt då det går framåt i alla fall, hoppas bara på bättre nätter, han har inte sovit så bra ett par nätter så jag hoppas det vänder såklart!

Nu har Daniel fyra veckors semester, så det ska bli härligt, inget planerat direkt förutom att jag ska ut och jobba lite nu i sommar när han är ledig, men vi får väl ta vara på tiden och mysa på!

Nej nu ska jag kila, hade tänkt se lite tv och hoppas att tröttheten anländer!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad trevligt! Nu har jag ju hittat en ny blogg att följa också :) Tack för att du skrev!

Vilken söt son du har! Hur gammal är han?



Du är från piteå såg jag, men jag känner inte igen dig.. inte på profilbilder iaf. Är du 85:a eller 86:a?

Ha det så bra!

2009-06-21 @ 09:38:55
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Monica

haha.. bra man läser efter man skrivit. Läste att han är 7 månader nu :)

2009-06-21 @ 09:41:23
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Louise

taack :) !! testa göra kurningen som jag gjorde, levi har ju sovit bra sen dess, 13-14 timmar per natt! :) kram

2009-06-22 @ 12:54:44
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0