Tänder och andra fynd

Gick bra på bvc då vi var dit, våran lillkille bara växer och växer men han följer kurvan riktigt bra! Det viktigaste är ju inte kurvan men framförallt att han mår bra, vilket han verkligen gör! Men just nu tjorvar det för han, och smågnällig nästan hela dagarna, inte konstigt då det är på väg upp tre tänder där uppe, eventuellt mer också men det är så svårt att se!

Annars går de bra, slutat äta om nätterna har han gjort för flera veckor sen och det är skönt!

I helgen så blev de en sväng på stan och vi fynda lite smått och gått, bland annat nått klädesplagg till erik i vanlig ordning. Loppis i lördags för min del medan pojkarna stannade hemma, fynda lite kläder och leksaker åt lilleman, roligt då det är billigt!
Och idag har Daniel varit på dragracing i fällfors hela dagen och vi har spenderat dagen hos mamma och pappa. Fick även sålt vårat löpband idag! Så nu är man lite rikare och framförallt så står det inte längre och tar plats!

Nej nu tänkte jag sätta mig och vara trevlig med min karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0