Sovit hela natten

Natten som var så sov våran lillkille hela natten, det var längesen jag vakna halv åtta på morgonen utan att ha behövt stiga upp mitt i natten, så det var riktigt skönt och behövligt!

Hunnit en sväng på stan idag också och fann lite kläder åt lilleman, alltid hittar man något men det är roligt också!

Mitt halsband är klart nu som jag beställde när det var kyrkmarknad så det blir väl att fara och hämta eller om hon kikar förbi här någon dag, det ska bli spännande i alla fall och se det.

Snart helg igen, snacka om att tiden går fort, Daniel blir på långnäs hela helgen så det blir i alla fall loppis på lördag för min del!

Nej nu ska jag plocka undan här hemma lite!

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Sara

Måste ju få se halsbandet :)

2009-07-11 @ 12:18:57
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0