Samlar och kastar

Jag hade tänkt göra lite fint i våran lilltoa här hemma och köpte hem sånna här stickers som man kan sätta på väggen och tror ni inte dom börjar ramla lös då jag börjar sätta upp dom, så icket gick ju det, irriterad kan man då lungt säga att man vart!

Men vad att göra, min sambo kom i alla fall på iden att sätta det då på insidan av dörren så sagt och gjort så fick han leka lite konstnär och satt upp de där och de funka de också!

Idag har det varit tvättstugan i vanlig ordning, snacka om att man blir less men behövligt! Har annars spenderat dagen hos mamma och pappa och så kom syster dit också, med lite toksnack och mycke skratt så gick dagen bara utav farten!

Daniel kom hem och de blev lax, potatis och romsås till middag, har blivit lite ofta nuförtiden men inte klagar jag. Sen for han och Eric till svärmor och svärfar och var där ett par timmar så jag har stökat på här hemma i några skåpar och kastat lite saker, väl behövligt. Snacka om att man samlar på sig saker!

Eric håller en annars sysselsatt under dagarna men nu har han i alla fall börjat åla sig framåt, annars har det varit mest i cirklar och bakåt. Så utvecklingen fortsätter och våran lilla kille är inte så liten längre.

Nej nu kilar jag! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jane

men gud så trevligt me nya läsare..

Eller, du kanske har läst ett tag? :-)

2009-07-20 @ 21:31:41
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: lena

alltså, äter ni aldrig nå annat??hahahaha. hoppas allt e bra med er. kram

2009-07-21 @ 20:33:21
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0