Regn och annat gott och blandat

En ny tråkig dag med regn, kan väl vara mysigt också för den delen men lite sol skulle gärna få kunna komma.
Daniel och pappa är och fiskar idag och for tidigt på morgonen så jag och Eric har varit för oss själva eller vi for förbi mamma en sväng i alla fall och barnens hus.

Även syster kikade förbi en sväng och lekte med Eric och så, men annars har dagen varit rätt lugn och skön.

Nu är då i alla fall pdol över, blev inga direkt inköp på marknaden förutom festivalmaten, mycket gott! Däremot nu när vi bor i den här lägenheten var det som att man hörde med av pdol än då vi bodde i den gamla. Men gott har man i alla fall sovit! Skönt att inte behöva bo mitt i stan!

Var och hälsade på Anna och Daniel i fredags, mycket trevligt och mycke surr! Våran lillkille fick låna deras säng och där sov han så gott.

Det är som en ny Eric och lägga nuförtiden, han somnar som nästan av sig själv då man lägger ner han i sängen, lite skrik kan förekomma men ändå inte ens i samma utsträckning som förr. Så jag och Daniel är lycklig att han nu finner den ro han behöver för att kunna sova.

Nej nu ska jag ta och stöka undan här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0