Irriterande öga och en huligan

Vaknade med att jag hade ont i ett öga och det såg lite mindre ut än vanligt, förmodligen pollen som har slagit till! Men lite ögondroppar och en dusch i ögat så hoppas jag på att det går om.

Har en liten huligan på golvet som är och härjar i gåstolen och river ner lite saker överallt, ser rätt roligt  ut faktiskt. Tror han har rört i allt han har fått tag på måste jag då säga. Sen då jag säger nej så tittar han bara på mig och fortsätter, sötnöt!

100% busunge kan man väl säga, men har han riktigt börja åla på golvet så han tar sig framåt, roligt å se, snart kommer han väl krypandes fram!

Har blivit mycket lättare att lägga han om kvällarna och om dagarna, behöver i princip bara lägga ner han så sover han, ibland så gråter han en liten stund men det går fort över.

Nu ska jag gå och leka lekledare med min son!


Kommentarer
Postat av: Jane

ja visst e det så =)

Hon är 3,5 månad.

Föddes 4 april =)

2009-07-24 @ 11:26:19
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas ditt irriterade öga blev bättre :)



Jo hörrududu. Det är full huggning här jämt. Ingen rast och ingen ro. Har inte haft en mysig TV-kväll på över en månad nu. Vi är där och härjar varenda kväll. Men då blir det ju klart snabbare. Hoppas kunna flytta in om en månad, men vi får se hur det blir. Åker ju till Danmark till veckan och är hemma igen 9 augusti, så det blir ju ett smärre uppehåll, kan man väl säga :D Men det ska bli så skönt att komma bort ett tag!



Så stor han har blivit, lille Eric. En riktig liten gullunge!



Kramis

2009-07-25 @ 15:25:32
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Ja visst gick vi babysim tillsammans, vad stor Eric har blivit. Det går fort. Jasså an har varit och tapetserat, hoppas det blev bra:)

2009-07-26 @ 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0