Halligalli

Värsta halligallit på annelund har det varit idag, men har som inte märkt av det förutom polishelikoptern, står i piteåtidningen om insatsstyrkan som grep en man.

Var på stan då bror ringde och berätta att polis, polishelikopter och så vidare var på annelund, mer än vad jag visste, för att en kompis till han skulle flytta hit men polisen hade bara bett han vända för att detta pågick! Inte coolt!

Fynda lite saker på stan idag, men mest presenter för Eric har fått sig en till kusin, blev några kläderplagg och en bok! Annars hitta jag en ny deodorant till Daniel, men inte mycket mer än så blev det men jag hittar alltid en massa kläder åt Eric som jag vill köpa men vi får se, kanske något det blir för jag ska eventuellt in imorgon och köpa några byxor åt Daniel om jag nu la av rätt storlek!

Lilleman ligger i alla fall och sover så gott nu! Skönt det är med lite egentid!

Nej nu säger jag tjing för ikväll!


Kommentarer
Postat av: Malla

Hej! Tack för din gissning :)

Vilken liten sötnos till grabb du har :D

2009-07-31 @ 00:04:08
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Therese

haha, jo snacka om pådrag på annelund. Blev jävulskt störd av helikoptern igår.. låg i feber och funderade på vad dom sysslade med, men sen fick jag ju veta varför.. galet. Hur mår ni då? :)

2009-07-31 @ 21:06:18
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0