Bvc

God morgon alla!

Inte någon bra natt för lilleman har det varit, har gått och blivit lite förkyld så han är så snorig på nätterna och förmodligen det som ställer till det.

Blir bvcbesök idag! Ska bli spännande!

Var och handlade lite barnmat på ÖB igår dom hade lite rea men det fanns inte kvar så mycket då jag kom dit, men fann i alla fall några burkar. Hade tänkt jag skulle ställa mig någon dag och göra lite barnmat men har inte haft motivationen förut men nu!

Lägger in ett kort på halsbandet jag har beställt men på brickan ska det stå Eric och inte Klara som det gör där. Supernöjd!


Kommentarer
Postat av: anna

Självklart , självklart:) får jag bara din mail så skickar jag lösenordet senare:) hur äre med dig nu för tiden?

2009-07-17 @ 18:25:50
URL: http://annaberglundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0