Växer så det knakar

Ja man kan verkligen säga att lilleman växer, nu sitter storlek 56 som perfekt på han men det är inte långt bort innan det är storlek 62 som gäller.
Det känns både roligt och tråkigt, roligt att han blir större och utvecklingen går framåt men ändå tråkigt! Men det är klart, det är ju denna väg dom ska vandra och det blir ju bara roligare.

På morgonen så blev det bad för Eric, jag kom ihåg första badet då vi hade kommit hem från bb då han bara skrek men nu går de mycket bättre, och han storlog idag i badet. En stor skillnad, helt klart!

I vanlig ordning ligger han i babygymmet och sparkar med bena som han bara älskar! Och nu söker han min uppmärksamhet och vill att jag ska bry mig, så jag ska kila och mysa på med han idag, kanske blir en sväng in till stan också!

Ne nu ska jag kila
Ha de så bra alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja herregud vad söt han är lille eric :)

2009-01-21 @ 13:34:01
URL: http://gulaan.blogg.se/
Postat av: Moster

Snart kanske man får sköta!!

2009-01-21 @ 17:03:23
Postat av: Jennie och Norah

Jag brukar kika in här också :)

Riktigt bra blogg har du!

2009-01-21 @ 18:14:13
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Halloj. Kul att du har en blogg, nu fick jag ytterligare mer att läsa =) Hur är allt mer er?

Skulle vara kul att ses är ju ett tag sen sist, förutom den korta stunden på JET då =)

2009-01-21 @ 21:58:30
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: eva

de ä så kul att kika runt i allas bloggar å följa hur ni har det. Känns som att man inte missar lika mkt då;) Bilder på dom små är min favorit;) tihi

2009-01-21 @ 23:29:08
Postat av: Sara

Tjofräs!



Jo, det är ju bra att hålla sig sysselsatt :)



Okej, det får bli en annan gång då!



De små växer så det knakar, särskilt när de är bebisar. Kan tänka mig att man som mamma tycker att tiden bara susar förbi! Det var väl nyss du fick reda på att du var gravid?



Annars i veckan.. Min käre sambo fyller år imorgon, och det ska vi fira med god mat och goda vänner. Det blir lugnt, kanske en och annan alkoholhaltig dryck och guitar hero! :) Sen på lördag ska jag jobba ett 6-timmarpass.. Själv då?



Sköt om dig och plutten!

Kramis

2009-01-22 @ 08:15:45
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0