Tvättstugan

Tvättdag idag, det är ju mindre roligt men behövligt och mindre roligt när det är så härligt ute!
Jag får väl tvätta klart och sen ta mig en promenad med lillvännen för Daniel åker och jobbar eftermiddag, så det är bara vi två hemma idag.

Inte bästa natten i natt, Eric har varit uppe ett par gånger på morgonsidan. Till slut fick han komma och sova hos mamma och pappa och då sov han då någorlunda! Man behöver ladda lite batterier.

Igår lät de som att Eric småskratta litegrann, var å kittla han på magen och då kom det som ett litet skratt från han, snacka om söt. Han är då en riktigt pratkvarn nuförtiden, surrar på som bara den.

Ska ge lite cred till barnens hus, jag fick en filt av mamma och pappa till Eric åsså tvätta jag den enligt anvisningarna men den blev som knottrig och inte alls bra så jag for dit utan kvitto och förklarade det hela. Dom hörde av sig till levenratörerna som tog de som reklamation och jag fick ett tillgodokvitto och köpa något annat! Så det blev en tummenfilt, en leksak och en skål med sked som han senare kan ha då han börjar äta smakisar och sånt!

Nej nu väntar tvättstugan på oss!
Ha de bra alla!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men hallå! Jamen visst har man det :) Här är det bara bra. Hur är det med er då? :)

2009-01-22 @ 13:03:05
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo det är bra med oss. Hehe joo man blir ju som det, men det kan även va ett bra tidsfördriv :P

Vad händer för er i helgen då? Kramar

2009-01-22 @ 19:04:26
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: SassaBarill

Hehe, jag förstår.. :)



Gårdagen var helt underbar, det var trevligt folk, mysig stämning och gott tilltugg! Du skulle ha varit med, du får se till att vara ledig nästa gång :)



Imorgon är det jobb igen, har fått mer än heltid denna vecka! Det bådar gott inför februari, då André varslas. Trist men det är bara att gilla läget! Man får tänka positivt :)



Själv då?



Kramis

2009-01-22 @ 21:46:59
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan Stina!

Vilken snygging ni tillverkat =) Kul att hitta din blogg, förstår att de är underbart att vara mamma.

Kramar Jessica Larsson

2009-01-22 @ 23:55:56
URL: http://jezzanlarssons.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jadu både jag & tommy jobbar i helgen så vi lär nog inte göra så mkt. Hur mår lillkillen då? =) Kramar

2009-01-23 @ 17:54:51
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0