Morbror

Idag tycker jag bara tiden har sprungit i väg, först var vi in till stan och köpte några nya nappar till flaskan åt Eric så dom är hela och det behövdes nya, så nu ska jag bara koka upp dom.

Sen for Daniel och jobbade så jag och Eric gick ut på våran 1 timmes promenad och efter halva vägen ungefär så gick vi och hälsade på brorsan, Erics morbror. Mycket trevligt, där spelades guitarr hero för fulla muggar, man känner sig gode kass jämfört med han.

Och nu inväntar vi att se lets dance i vanlig ordning, som typ börjar nu, så jag och Eric ska bege oss mot tv:n!

Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: mel

va? haha...helt otroligt...men du vet ju att skyttar gillar ju egenligen bara sig själva och andra skyttar, haha....lite lustigt faktiskt. Den där Eric kommer bli en redig pojk, det är ju garanterat när han är född i november!



Livet är toppen, jobbar och bor i Washington DC just nu, kommer hem i maj igen. Hur är allt hemma? hur länge är du mammaledig?

2009-01-24 @ 00:45:09
URL: http://melizz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan vännen!

Roligt att se att du har en blogg :) Jag läste det goda receptet längre ner, som bara är så gott! Det är bara fint med mig jobbar och pluggar mest. Hur är det med er då? Nu tycker jag att ni borde komma och hälsa på nån dag :) Kram!

2009-01-24 @ 15:33:36
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: jessica

Jo det skulle vara riktigt trevligt =) Vi kan väl höras nån dag. Kram

2009-01-24 @ 17:11:57
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo, ibland måste man ju vila också. Så jag längtar som sjutton till imorgon :)



Han jobbar på BetongMästarna via Adecco. Det stod ju om BM i tidningen, av 78 anställda får 25 gå. Så det är ju en rätt stor skala.. :/



Men så är livet, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet! Är allt bra annars?



Kramis

2009-01-24 @ 19:01:39
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0