God morgon

allihopa! Inte den allra bästa natten i natt när man har en son som har en egen vilja och vill hålla mamma uppe.

Har svårt att slappna av och sova om han ligger vaken i vaggan och trillar på men han skriker inte eller så utan är pigg och glad och bara ligger och ler åt en då man sitter å tittar på han, snacka om att man bara smälter som mamma då!

Daniel är på jobbet hela helgen så det blir nog rätt lungt för oss, kanske någon promenad idag, såg att det var ju nollvädret ute så.

Lilla sonen ligger och gymmar på i babygymet så jag passar på att skriva några ord här under tiden, det är bara bra om han kan ligga och pyssla på för sig själv.

Jag har legat lite på latsidan med att blogga, jag som hade tänkt att försöka blogga rätt ofta men tiden har som sprungit i väg på andra saker men jag ska helt klart skärpa mig i alla fall.

Nej nu ska jag passa på å äta mig nå frukost!

Ha en bra dag allihopa

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, jag hoppas på bättringssidan med bloggeriet =)

2009-01-10 @ 09:45:44
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0