Fem på morgonen

beslutade sig lilleman att sova, inga trix fungerade på han inte. Han bara log och tjollra på i spjälsängen men vad att göra. Så till slut var jag så trött att jag la han i babygymmet och där somna han efter bara en liten stund.

Tacka den som uppfann babygymmet, det är det bästa! Han roar sig själv rätt länge då han ligger där så man får lite undanstökat ändå.

Ibland är kroppen förunderlig på något sätt, trots att jag inte har sovit bra på flera månader så orkar man ändå hålla i gång om dagarna och jag känner mig ändå inte trött och slut som man borde egentligen ha varit. Helt otroligt!

Var på efterkontroll i måndags och det gick då bara bra, barnmorskan är så bra. Jag fick havandeskapsförgiftning i slutet av min graviditet och efter förlossningen så hade jag inte alls nå bra värden. Så vi fick stanna någon dag extra och göra lite andra smågrejjer. 

Efter det har jag inte fått höra något om jag ska tillbaka på någon extrakontroll eller ta några mer prover men då när jag var till barnmorskan så tog hon prover på mig och hon skulle höra av sig idag om de var någonting men det har hon inte gjort så allt är okej! Så det känns bra! 
Hon är noga och släpper inte saker bara sådär, så det har känts mycket tryggt att ha henne under graviditeten. 
 
Hade väl även tänkt ta mig tid och plinka ner förlossningeberättelsen någon dag här framöver.

Ha de bra allihopa, nu ska jag gå och mysa med mina två grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0