Besök och annat

Nyss hemkommen från den dagliga promenaden, snacka om att det var skönt ute och man känner sig alltid så bra då man har gjort något nyttigt.
Lillvännen somnade två i natt, ville inte alls lägga sig och sova så det var bara att vara uppe med han. Vi sov nere i natt, som tur är har vi tagit hem vaggan som pappa hade då han var liten och Eric sover så bra i den och jag sov på soffan.

Då Daniel kommer hem så ska jag pysa in till stan och köpa lite saker, får se om grabbarna följer eller om det bara blir jag, kan vara skönt ibland att få fara själv. Lite egentid kan behövas ibland!

Snart helg, snacka om att tiden bara rinner i väg, känns inte som att man snart har gått hemma i fem månader, inräknat är då havandeskapspenningen. Det är helt sjukt hur fort tiden går och hur fort dom små växer.

Kan vara ganska skönt å sitta och lyssna på musik, lyssnar förtillfället på molly sandéns - hallelujah, hon är så duktig på att sjunga.

Nej nu ska jag gå och göra nå kaffe, mamma kommer förbi på besök.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0