Sunda livet

I helgen blir de rätt lungt, Daniel har natthelg hela helgen så då är man som ensam för att han behöver ju få sova för att orka med. Så jag och Eric har hela helgen för oss själva, så vi får väl mysa på och kanske ta någon promenad om vädret nu blir lite mildare=) Jag är så less på kylan, snacka om att den suger ut musten ur en.

Har även börjat mitt sunda liv, för nu är de färdiglekt som jag säger. Jag måste ta tag i detta för det behövs verkligen och jag har ju lyckats en gång förut men graviditeten satte sina spår om man säger så, så nu ska jag kämpa hårt för att nå målet!

Det är så undebart att vara mamma och till världens underbaraste son. Jag älskar han så otroligt mycket, jag fattar inte vad man har gjort med tiden förut, för nu fylls dagarna med detta underbara!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Louise

lycka till!!

2009-02-20 @ 21:42:01
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo riktigt skönt att ha tillbaka värmen. Jadu idag vet jag inte vad som händer men imorrn åker vi till Sthlm för att se AC/DC =) Vad gör ni? Kramar

2009-02-21 @ 14:07:17
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0