Planerar dopet

Nu planeras de inför dopet för fulla muggar, är ute på nätet och försöker få lite inspiration om dukning och så vidare, skulle som vara roligt om de var lite fint ändå.

Hunnit in till stan i vanlig ordning och köpa nå kläder till mig själv, behövs typ en helt ny garderob. Men de blev i alla fall lite kläder så de känns då bra ialla fall och även något litet plagg slank ner till lilleman också.

Annars händer väl inte så mycket idag, ska mest ta de lungt och bara pyssla på här hemma, det är ju inge vidare varmt ute. Synd det för det är så fint ute, hade tänkt ta mig en prommis men det får bli en annan dag.

Igår så var vi och firade pappa som fyllde år, dom bjöd på smörgåstårta. Mycket gott och mycket trevligt. Vad även och inhandlade två leksaker åt lillvännen som dom hade på coop.

Vi låg i sängen före nio igår och somna strax efter nio, helt otroligt, det har väl inte hänt på flera år känns de som. Lilleman var så trött igår och han har faktiskt sovit jättebra i natt så de känns skönt! Man är då mer utvilad nuförtiden men däremot värre med ryggen. Förmodligen har jag så ont för allt bärande, kanske blir att köpa sig ett träningskort och börja träna, något måste jag då göra åt de i alla fall.

Hejsvejs nu ska jag fixa och dona


Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå! Köket är snart klart. Tobbe kommer hit och gör det klart idag. Det blir så fint! Kommer lägga upp före och efter bilder sen. Annars är det bara fint, själv då?:) Förresten, fin bloggdesign. :)

2009-02-16 @ 17:39:17
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Lina

jaha nejmen så roligt! haha, stackars din arbetsgivare däremot ;) vars jobbar du i vanliga fall?jo men jag kan tänka mig det, hade först t'änkt göra det men sen så tänkte jag att det nog blir mest praktiskt att ge ersättning på heltid =) Jo han sover helt sjukt mycket på nätterna men inget på dagarna nästan :P haha. han äter ett eller inget battmål, så jag ska inte klaga:P Hur sover eran då?

2009-02-16 @ 19:27:38
URL: http://linamarklund.blogg.se/
Postat av: gulan

va fint du fått på bloggen din :) jag kommer hem på onsdag eller torsdag. då styr vi upp en syis tycker jag. puss

2009-02-16 @ 21:14:58
URL: http://gulaan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det där med dop-planering verkar ju inte helt lätt, lycka till!!:) Vilken fin bloggdesign förresten!

2009-02-16 @ 23:19:32
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0