Nyklippt

Var och klippte mig i söndags och snacka om skönt så nu känns de nästan som att man är korthårig fast jag klippte ungefär lite kortare än axlarna. Mycket skönt och lättkammat nu än det var förut.

Annars igår var jag och hälsa på en kompis på morgonen och sen for jag och Daniel tittade runt på soffor men vi fann då ingen som ingen vi tyckte om och dom vi väl fann dom kosta ju typ köttklubba. Så vi hade väl tänkt oss någon dag till lule och kika där istället.

Idag blir de väl inte så många knop, hade tänkt mig först på familjens hus men de verka som att ingen skulle dit. åsså var jag inte så laddad ändå. Får se om man lirkar upp Daniel och drar till lule men jag vet inte. Det är då så skönt väder idag så de kanske blir en promenad.

Annars nu söker lillvännen min uppmärksamhet efter mat så jag ska kila

Ha de bra alla

Tjing


Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom var riktigt riktigt bra, häftigt att ha sett dom =) Vi kan tyvärr inte komma på dopet för vi jobbar tyvärr båda två den helgen :( Men vi får komma förbi antingen före eller efter dopet & hälsa på =) Kramar

2009-02-24 @ 21:11:43
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kul att träffa er idag =) Vi måste verkligen ta & boka in nån dag nu & ses =)Hittade du nå på stan? Kram

2009-02-25 @ 19:51:27
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0